Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
STYR UNNA DETTE FORSIKRINGSSELSKAPET! Totalt udugelige forsikringsselskap. Elendig kundebehandling og operer som helt suverene. Om du får en skade og har dette selskapet, må du ikke tro du får noe oppgjør fra dem. Har en klagesak, ang. reiseforsikring jeg fikk avslag på fra dem, som er meget godt dokumentert fra vår side. Har nå klaget dem inn til Finansklagenemnda. Kommer tilbake senere med resultat fra dem der jeg kommer til å legge ut hele saken som et skrekkeksempel, slik at alle kan se hvor farlig det er å tegne forsikring hos dem og andre ikke går i samme fella. Husk: om du har forsikring hos sparebank1 eller dnb, er det nettopp dette forsikringsselskapet de bruker.
Dårlig erfaring vedr vannskade. Elendig timesbetalt ved egeninnsats. Mye fratrekk på ikke veldig gamle ting.
Flott! Kjapp, billig og effektiv dersom man er fagorganisert.
Utrolig dårlig behandling av saksbehandler. Rare tolkninger av skadeomfang, bare tull.
Mest udugelige forsikringsselskapet jeg har vært borti. Roter med regninger, frekk i tlf. Har flyttet forsikringene til annet selskap. Men reiseforsikringen får jeg ikke sagt opp før til sommeren.. Merkelig system, må si opp på en fast dato. Forsikringen blir betalt månedlig, så skjønte ikke hvorfor hun ikke kunne avslutte den. Kunne dessverre ikke hjelpe meg fikk jeg til svar. Aldri vært borti at man ikke skal få sagt opp forsikringa. STYR UNNA! Dårlig kundebehandling og elendig forsikring!!
To ganger i løpet av et år har Fremtind Forsikring gitt meg veihjelp med forbehold. Dvs. de er ikke sikre på om jeg er berettiget på "tross" av eie av et klinkende klart Veihjelpsbevis utstedt av deres samarbeidspartner DnB. "Med forbehold" fører det til usikkerhet med at enten må man betale en grei egenandel ved assistanse , eller så må man ut med å betale flerfoldige tusen kroner for bilberging! Svikten ligger i manglende oversikt over berettigede veihjelpskunder i Fremtinds databaser og fører til et resultat av usikre kunder som får dette i tillegg til stresset med driftsstans på bilen sin. Denne formen for kundeoversikt/behandling er for primitivt og har gått ut på dato. Her må dere revitalisere noe slik at kunden i en stoppet bil føler seg trygg på veihjelp til rett pris den har betalt for og få.
Bra kundeservice, raskt skade oppgjør. Lav pris. Det beste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt.