Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under en skadesak opplevde jeg rask og bra saksbehandling. Synes kanskje aldersfradrag på min gjenstand var høy. Snakket med en kunderådgiver på telefon som var veldig hyggelig og ga svar. Synes nettsiden til fremtid.no er uoversiktlig, finner ikke pålogging for å sjekke egne forsikringer
Har hatt flere oppgjør med fremtind på både innbo og dyreforsikring og det har vært smertefritt hele veien.
God service og kundebehandling, vet de ikke så sjekker de opp og ringer tilbake:)
Forventet et helt annet tilbud etter skaden / havariet av telefon. Ved innlevering ble det oppgitt feil type telefon noe jeg til tross for melding til dere føler jeg det aldri ble rettet opp så jeg ga opp videre dialog med dere.
Fikk ødelagt en brille. Fra skade ble rapportert inn til oppgjør var på konto tok 3 dager. Enkel og grei innrapportering.
Rask og effektiv behandling - rask tilbakemelding. Veldig fint å bruke nettet for å registrere skade - selskapet ordnet alt for meg.
Det er første gang jeg har trengt hjelp og jeg må si at det har vært en veldig god erfaring for meg. Alt gikk fort og greit og saksbehandler var både hjelpsom og hyggelig. Tusen takk.