Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget hyggelig og forståelig personale.Rask behandling.
Det er lett å få hjelp Får alltid svar på kort tid Rask oppfølging ved skade Har opplevd feil veiledning, men veileder med lengre erfaring har ringt meg opp igjen og ryddet opp i problemet. Riktig og god skolering til ny ansatte er veldig viktig. Faktura delen bør forbedres og bli som andre selskaper 12 like betalinger pr år. I dag så varierer dere og vi har opplevd at endring av pris i den mnd dere har høy pris så blir faktura stoppet i banken. Vi må kunne planlegge i forhold til faste priser pr mnd.
Det virker som de leter etter muligheter for å unngå å erstatte skader. Jacuzzi er forsikret men er likevel ikke forsikret mot hva man kan forvente av skader som kan oppstå.
Greit fornøyd. Har ikke hatt de store saker hvor vi har vært avhengig av Fremtind.
Har for det meste opplevd gode saksbehandlinger og akseptable besluttninger
Ikke villige til å erstatte tapte gjenstander under trengsel i Oslo 17.mai. Hvordan kan man påvise skader på en gjenstand som er forsvunnet? Var totalkunde, er selvfølgelig ikke det lenger.
Dårligkontakt med første saksbehandler.God kontakt med vedkommende jeg fikk kontakt med på telefon.