Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjelpsom og rask på handling. Konkret og behjelpelig mennesker.
Rask behandling. Kan anbefales som selskap. Skuffet over reduksjon i utbetaling.
Retente melketenner omfattes og dekkes av de fleste forsikringsselskap på lik linje som sykdom, men ikke hos dere. Dyreklinikk var like overrasket over avslag som meg. Elendig vilkår. Kommer til å si opp avtalen med dere pga det.
Kjøpte ved et uhell feil overnattingssted på reise men fikk ikke dekket dette hverken av de jeg kjøpte av eller Fremtind!!!
Jeg har bare positive erfaringer med selskapet. Har alle mine forsikringer samlet hos dem, som gir mer forsikring for pengene. Jeg opplever dem dom effektive i saksbehandling, ryddige og oversiktlige med hva som dekkes og ikke dekkes i forsikringen. Er også et stort pluss at jeg finner alt jeg lurer på i nettbanken.
Jeg må si meg meget godt fornøyd med å være kunde hos dere. Men, jeg har fått tildelt en fast kundeoppfølger som jeg fikk tak i det første året. De siste 6-8 mnd. har jeg prøv å ringe han noen ganger men får ikke tak på han. kanskje han har sluttet? Hovedsakelig at jeg er kunne hos dere er nettopp dette med en fast mann/kvinne jeg kan ringe til når det er noe. Mao, må jeg kanskje høre med et annet selskap for å nettopp få en fast kontaktperson? Mvh Kristen T.
Gi tilbakemelding om hvorfor produktet blir kassert og gi folk muligheten til å overføre meldinger og slik før ting blir destruert.