Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Samme opplevelse som da jeg benyttet reiseforsikringen for første gang. Måtte påklage avgjørelsen to ganger for endelig få rettmessig dekning på hva jeg betaler forsikring på. Nå er det samme runde hvor jeg for første gang benytter bilforsikringen som er Toppkasko. Min kone og jeg blir å bytte BÅDE bank og forsikringspartner da opplevelsen er at vi ikke er kunder men det stikk motsatte og vi har ikke kapasitet å sitte kveld etter kveld å kverulere, Dessverre. Dere kan fritt se gjennom våre forsikringssaker å bruke dem til analyse av HVORDAN man ikke behandler langsiktige, lojale, total kunder som ikke ber om annet enn hva man har krav på i henhold til forsikringsvilkår. Håper noen leser dette. Paul Fredrik
Les betingelser i avtalen, sjekk hva som er dekket, og hva forsikringen ikke dekker. Sjekk dette før du sender skademelding. Erfaring er at ærlighet ikke alltid varer lengst
Rask og profesjonell behandling. Opplysningene mine av hva som hadde skjedd ble akseptert uten problem.
Rask behandling.Fikk beskjed om at behandlingen av mine opplysninger var mottatt og at behandlingen skulle starte umiddelbart.
Rask behandling , lett og brukervennlig skadeskjemaet og god service
Alt for dårlig dekning og for mange forbehold i forsikringsvilkår. Anbefaler å tegne tilleggsforsikringer for å få vilkår på lik linje som konkurrentene. Min sak gjaldt barn som studerer i utlandet og fikk skade på data/skoleutstyr, dekkes ikke av innboforsikring eller reiseforsikringen gjelder ikke for barn over 21år. Veldig misfornøyd med resultat.
A) toppforsikring på bil; gjelder kun motor og drivverk, ikke elektronikk! Rent lureri; kostet meg 10’ B) fjerning av livmor på Gordon Setter ikke dekket. Kostet meg 16’ Hold Dere langt unna dette selskapet