Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er meget fornøyd med behandlingen vi fikk. En enestående effektiv og hyggelig rådgiver ordnet rask tilbakebetaling av 80% av ubenyttede flybilletter, pga akutt sykdom. Billettene var betalt med Mastercard Lo favør.
Flinke folk, som vet hva de gjør, regner med at jeg blir fornøyd.
Kom hjem på befaring. Gjennomgikk skade med meg som kunde. God høflig dialog. Videre kommunikasjon gikk gjennom Mail, men var også lett tilgjengelig på sms eller telefon om nødvendig. Saksbehandlingstiden gikk meget raskt.
Pålitelig.rask tilbakemelding og oppfølging ! På se få sakene jeg har måttet bruke selskapet har det vært topp behandling
Aldri hatt noen problemer med Fremtind. Kan absolutt anbefales
Dyrt med forsinket bagasje, spesielt når man ikke vet om den kommer i det hele tatt, men raskt oppgjør fra Fremtind gjorde det tryggere og mindre stressende å handle det man trenger uten noe.
For mye om og men og for lang svartid på mail fra Fremtind og vanligvis 70 foran i telefonkø er ikke ok. Husk at en henvender seg til dere ved sykdom og skade og har da behov for øyeblikkelig help og ikke masse om og men…