Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da den nye (1 år gamle) tresnekken min brant helt ned til vannlinja ble jeg veldig satt ut. Jeg svømte til land, men båten sto ikke til å redde. Fremtind var raske til å svare, takstperson kom et par dager etter at vraket var sendt til opphugging. Jeg fikk gode svar på spørsmål, og følte at de gjorde det de kunne for å hjelpe meg. Jeg er veldig takknemlig for innsatsen Fremtind gjorde.
Fritidsulykkesforsikringen har ikke stått til forventningen . Fremtinds lege bør ta kontakt med forsikringstaker i skadesaker.
Da jeg trengte å bruke forsikringen, var det vanskelig å finne ut av hvordan jeg skulle gå frem. En telefonsamtale med en kunderådgiver, der fikk jeg veldig god informasjon om hvordan jeg skulle gå frem. Fikk rask tilbakemelding på saken min, og pengene kom også raskt inn på min konto.
Skuffet over håndteringen av saken og kunderådgiver. Ble bedt om å kontakte mitt gamle selskap for å få hjelp.
Fikk faktisk et bedre oppgjør enn jeg hadde forventet ! Rask behandling av saken og forståelig skriftlig oppsett
Veldig god behandling veldig gode kundebehandlere.
God opplysning fra saksbehandler før melding om skade.