Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig service og bare surr med dette selskapet. Jeg er ansatt i DnB og får det mye billigere men selv jeg skal bytte nå
det virket hardt at det ikke vil ingen ta ansvaret om det peker fortsatt at vi må ta en bit av loven å evaluere den for bøyd! Jeg medføler dette har også skjedde med meg og har bilder over kofferten som ble ødelagt fra hjuler i mange reiser frem og tilbake mellom 2013 og 2015. Men men ingen bransje likt enten i forsikringsselskapet eller de som er rundt meg eller selv samsonite som lager verdens solide kofferter i verden og dyreste! Det er faktisk ikke så mye som skal til de som reiser med store bagasjer verden rundt og må gi gave til sine kjære og venner må kanskje alle blir med forpliktelse for virksomhet og sine verdikjeder. Sånt er uakseptabelt og må selskaper jobbe for i fremtiden for enda bedre reisende med god samvittigeht
Betaler toppkasko, når jeg hadde behov for å benytte meg av maskinskadeforsikringen, så dekket ikke fremtind dette. Latterlig, det har jeg fått bekreftet fra verksted også, at de aller fleste forsikringsselskap dekker denne type skade. Jeg blir å flytte alle mine forsikringer til ett annet selskap
God og rask saksbehandling, hyggelig og hjelpsom telefonhjelp
Tidligere erfaringer har vært veldig god. men ved alvorlig naturskade opplevde jeg at forsikring og skadeavdeling ikke samarbeidet. Ulik oppfatning av forsikringene innhold, og dårlig med tilbakemeldinger ved henvendelse på telefon ,på Mail fra forsikring og på « min side».
Først etter utdypende forklaring at tinte matvarer i defekt fryser ikke spisende utbetalinger ble gjort
Betaler ikke ut forsikring, kommer med påstander som ikke kan bevises og vrir seg unna å betale ut forsikring