Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte krav på nett. Klar tilbakemelding på hva forsikringen dekker. God veiledning om hvilken forsikring jeg burde bruke. Jeg fikk en kajakk stjålet fra biltak ved hjem og kunne bruke innboforsikringen. Raske tilbakemeldinger på e-post. Raskt og godt skadeoppgjør.
Skadeoppgjør tar for lang tid og mailer besvares svært tregt.
Mange merkelige klausuler. Den gjelder her men uke der osv. Slik orker jeg ikke å forholde meg til. Jeg trodde jeg hadde den beste forsikringen.
Dårlig kundeservice. Jeg ringte Dnb og ba forsikringselskap kontakte meg,ringe meg noe de ikke gjorde. De sente kun en mail der de så at de ikke dekte skaden
Raskt oppgjør god kundebehandling posetift overrasket
Kjappt svar å kjapp avklaring👍🏻 Sende inn dagen etter mobilen knuste, fikk svar under 12 timer etterpå. Toppers
Når man en sjelden gang trenger å bruke forsikringen så er det så mange muligheter forsikringsselskapet kan sno seg unna å hjelpe kundene