Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å komme i kontakt med et menneske! Alt var elektronisk og når ting ikke følger skjema var det ingen hjelp å få. Veldig frustrerende!
Enkel skademelding på nett hvor man tidlig ble satt i kontakt med biloppretter-verksted. Super smidig håndtering og tilrettelegging av leiebil for perioden bilen stod på verksted. Noe lang ventetid for utbedring ellers veldig fornøyd.
Fikk veldig god hjelp med saken min👍. Fikk veldig god info,både over telefon og fra takstmann,hva jeg event kunne gjøre.
Hurtig tilbakemelding fra forsikringsselskap og temmelig rask videre henvisning til behandlingssted. Ved tilbakemelding via telefon virker det som om de har et "goddag mann økseskaft" manus å følge og liten interesse for å lytte, som ikke gir særlig mulighet for en effektiv dialog. Behandlingsstedet fremstod som billigste mulige alternativ, med en blanding av ansatte med dårlig humør og behandlere som egentlig ikke er interessert i annet enn å fakturere ut raskest mulig. Private helseopplysninger behandles av behandlingsstedet ikke på en tillitsvekkende måte. Har forsikringen fra arbeidsgiver, ellers ville jeg byttet til noe bedre om mulig. Har inntrykk av at privat helseforsikring strengt tatt er et race mot bunnen, hvor det er billigst og dårligst mulig.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Et Utmerket Forsikring Selskap Anbefales på deg sterkeste ⭐️
Rask behandling. Greit og oversiktelig skjema for å melde skaden.
God sevice og rask behandlingstid. Leiebil og oppfølging fra bilverkstedet var topp.