Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingenting å utsette. Er storfornøyd. Kort behandlingstid av saken, og eg følte at eg vart høyrt heile veien.
Skilter med god dekning ved uhell på innbo i reklamen for å selge forsikring, men når uhellet er ute dekkes ikke det inntruffne i det hele tatt.
Føler de ikke tror på ein. Mistet masse god viltmat. Erstatningen er en latterlig pris. Tror jeg må vurdere å gå tilbake til tidligere selskap. Er ikke noe skrøner !! Noe jeg føler etter dette 👎🏼
Søkte refusjon av flybilletter og ulike arrangementer på Torsdag kveld. Årsak var alvorlig sykdom i nær familie. Mandag formiddag uken etter var søknad om refusjon godkjent. Grei og rask saksgang.
Var så inderlig lei meg for selvforskyldt skade på bilen min. (litt for trangt parkeringshus🙈) Ble så beroliget etter samtale med forsikringselskapet på telefon. Superhyggelig saksbehandler med masse kompetanse. Terningkast 6 på hele prosessen fra a-å👍Hilsen Superfornøyd kunde.
Fikk behandlet saken min på litt, men ikke mye over normert tid. Bestillingstid på nye deler kom til å gå utover Fremtinds avtale om tidsbruk før produktet var reparert, derfor fikk jeg en fabrikkny telefon. Svært takknemlig og tilfreds med utfallet av forsikringssaken.
Bare positiv.flott servise, rask behandlingstid. Vill anbefale fremtind for andre.