Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind er så dårlig på kunderservice, man når nesten aldri fram, alt er basert på ikke sann tid behandling. Man blir aldri ringt opp. Kundebehandlere er på bærtur, de henvender seg til andre hele tiden og upresis.
Vennlig, rask og ubyråkratisk!! Tror de sjekker om man har hatt mange forsikringssaker, hvis ikke er ekstremt ubyråkratisk.
Ble påkjørt av bil på parkeringsplass og fremtind tar ikke ansvar og betaler ut for skaden som er den motgående part i saken. Vedkommende tok på seg ansvaret og fremtind nekter å ta ansvar for skaden. Det lønner seg å kjøre på andre biler for så å la fremtind henlegge skaden.
Tok kontakt på nett, fikk rask respons på min sak.
Har ingen erfaring med fremtind men det eg har brukt forsikringen til så er svært godt
Jeg har aldri trengt å bruke reiseforsikring tidligere. Opplevde det som enkelt og problemfritt. Fikk en oppvekker på at det er lurt å ta vare på kvitteringer for dyre ting. En klar fordel i dag at kvitteringer ofte tilbys elektronisk.
Enkelt å melde inn og exstrem kjapp behandling. Pengene kjapt på konto