Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et inntrykk av at det er noe gjennomtrekk i forhold til fast kundebehandler. Litt uvant i forhold til det gamle forsikringselskapet jeg hadde igjennom 29 år. Der fikk jeg god hjelp
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.
Saken ble behandlet på en svært effektiv måte.Svært fornøyd.
Andre gang på kort tid. Mobil skade under 2000 kr. To i husstand med lofavør forsikring,men likevel intet å hente da skaden liksom er for liten. Mistenker avtale med mobil verksted.
bra kundeservice,rask behandlingtid på å behandle saken.
Mine vurderinger er basert på sjelden bruk av forsikringene mine. Det er imidlertid veldig viktig at opplevelsen av kontakt og oppgjør fungerer greit når uhell er ute.
Forsinket bagasje. Utbetalte bare deler av kravet. Betalte resten umiddelbart etter klage. Ingen begrunnelse selv om dette ble etterlyst. Spekulerer i naive kunder. Bevisst forsøk på å utbetale minst mulig og lure kunden.