Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå både hus,biler, hund og reiseforsikring hos Fremtind. Det har vært et par tilfeller de siste årene som jeg har trengt hjelp. I vinter søkte jeg om dekning til utvendig markise som ble ødelagt pga sterk vind. Fremtind hadde her en høy egenandel, og ble da ikke regningssvarende. Andre selskaper,som jeg sjekket den gangen, hadde mye lavere egenandeler, som ville gjort at jeg ville spart mye penger ved å evt bruke dem. Den gangen vurderte jeg derfor å skifte forsikringselskap. Men er da fremdeles i Fremtind, og den siste saken om Reiseforsikring ble behandlet raskt og positivt.
Hadde skade på kloakksystemet, som ble løst på en god måte.
Samme som ovenfor. Virker som et trygt og godt selskap å være forsikret i. forsikre Tilgjengelig. God kundekontakt
Lite trivelig mann vi traff ved første henvendelse ang fremgangsmåte for å melde skade. Raskt å greit oppgjør når skaden først ble meldt
Rask, enkel og god saksbehandling betyr mye. God informasjon.
Fremtind Forsikring krever at kunden skal innhente detaljert grunnlag fra flyselskapet om grunnen for et fly blir kansellert. Dette er jo komplett umulig for en kunde å få ut av flyselskapet, og gjør at forsikringens dekning på tap av reisedøgn er vits og absolutt null verdt.
Tydelig hva de trengte fra meg for å behandle mon sak. Og veldig rask behandling.