Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling og raskt oppgjør - hadde problemer med å fylle ut skadeskjema på nettet, men fikk god hjelp av saksbehandler.
Jeg var svært fornøyd. Jeg var på ferie i Portugal NPR skaden skjedde. Jeg ringte og fikk gode opplysninger av en saksbehandler. Det var til stor hjelp for meg.
Hva som er bra er et hyggelig og hjelpsomt personale og rask saksgang.
Aldri opplevd noe så raskt oppgjør og veldig rimelig pris pr måned
Forandret innboforsikringen bort fra kontant oppgjør til at du må betale 2000 kroner i egenandel for reparasjon evt dårlig erstatningsmobil.
Elendig oppfølging og prosess ved skade. De påberoper seg retten til å utbetale kontanter når kunden ønsker å få det utbedret. Den er så lav at jeg har ikke mulighet til å få det utbedret for den prisen. De sendte takstmann etter 7 (!) månede først! Styr unna! Dette er noen som ikke vil kundenes beste. Har vært i konstruktiv dialog, men det nytter ikke.
Rask respons, effektiv behandling av sak. Digitale del/ skjema noko innvikla og tidkrevande.