Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble raskt avgjort. Dog, det var ikke stor sak. Ikke mye tid som måte brukes til dette fra mitt side, noe som er viktig i dagens tempo.
Som kunde blir det veldig mye ekstraarbeid og juridisk lesning for å sørge for at du ikke sitter igjen med ekstraregninger eller ikke får det du har krav på. Igjennom prosessen måtte jeg selv være veldig proaktiv for å få løst min forsikringssak, og flere punkter prøvde Fremtind å komme best ut av det ved å være vage i sine beskrivelser. Etter veldig konkrete eksempler fra forsikringsdokumentene og mye unødvendig dialog med Fremtind løste det seg til slutt. Jeg ville gått for et mer proaktivt forsikringsselskap. Sørg for å ha alt skriftlig når du kommuniserer med Fremtid, og etter en telefonsamtale sørg for å sende dem en mail hvor du ber dem bekrefte punktene i samtalen.
Møtte hyggelige folk når jeg måtte kontekte fremtind som forklarte på en forståelig måte fremgangsmåten Fikk raskt svar på e-mail da jeg var kommet hjem,oppgjøret ble raskt utbetalt og saken avsluttet.
Elendig saksgang , elendig oppfølging, hovmodig og slett kundebehandling rett og slett. Dette står til stryk.
Dyreforsikringen fungerte veldig bra. Kort behandlingstid og vi fikk tilbake depositum fort.
Hjelpsom og rask på handling. Konkret og behjelpelig mennesker.
Rask behandling. Kan anbefales som selskap. Skuffet over reduksjon i utbetaling.