Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid lettvint, alltid hyggelig kundebehandling, tillit begge veier. Har hatt mange forsikringssaker så har godt grunnlag for min vurdering. Veldig fornøyd.
Etter ca. 4 måneder venting ! Etter flere ganger jeg har ringt og sendt Mail ! Har dere vurdert saken skuffende! Taksmann vurdert lavest mulig, og fordring overført halvparten av det, De mener tingene mine er gammelt! Samtidig noe av de skade tingene som taksmann har skrevet på rapport fått ikke jeg erstatning! Jeg er skuffet etter alt dette! Tenke til å bytte alle mine forsikring til en annen firma!
Veldig grei plass og ha forsikring i. Og konkurranse dyktig priser.
God, fikk utbetalt penger etter noen dager, da vi måtte avbestille vår reise
Bare sommel og rot fra man melder inn en skade. De som skal reparere skaden gjør dårlig arbeid. Gått 10 uker siden skaden ble meldt til dere og fortsatt må jeg mase på takstmann for å få jobben gjort. Vurderer sterkt å bytte forsikringsselskap etter dette.
Har vært totalkunde i Fremtind siden sammenslåingen. Hatt noen få saker som alle er behandlet profesjonelt og svært raskt.
Dette er min andre viltpåkjørsel noe som har vært helt umulig å unngå, da er det veldig godt å bli møtt med med så greie løsninger. Har ikke hatt behov å kontakte dere underveis, da nødvendige meldinger har kommet fra dere. Siste melding kom også rett etter at bilen var ferdigstillt.