Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble hele tiden informert om hvor langt dere var kommet i behandlingsprosessen.
Opplevde dårlig kommunikasjon og vilje til sammarbeid. La mye av oppgavene i mine hender. Troverdigheten deres for meg, var fraværende. Krevde bekreftelser på alt, som jeg måtte skaffe fram. Virker som det er viktigst å få pengene mine, ikke hjelpe når det en gang trengs.
Anbefales til alle. Her var det inn på nett fylle inn skjema. Svar etter få timer. fulgte instruksjoner.
Det er enkelt å melde inn sak via nettløsningen, og selskapet fremstår som ubyråkratisk og smidig å forholde seg til. Saksbehandlingen oppleves som rask, grundig og effektiv, samt at rådgiverne er imøtekommende og hjelpsomme.
Bare positivt og melde om denne forsikringen . Rask og god kundebehandling som det ikke er noe å utsette på. Raskt svar på Mail og god oppdatering underveis :).
Jeg hadde gnagere på kaldloftet og kontaktet takstmann. Han kom - var grundig - fant noen spor og forklarte hvor jeg måtte tette. Fremtind forsikring sendte pengene til utbedrede en uke etter. Meget takkmemlig.
Forstelse og fantastisk god behandling.Fikk god hjelp fra første stund.