Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er ekstremt lite serviceminded på Mail og telefon. Kan til tider oppfattes direkte frekke! For å ta et eksempel: «Når du prater i telefon med meg får ikke jeg jobbet med å behandle saker, skjønner du det eller» Ikke så veldig rart at kunder ringer når saken fortsatt bare står «under behandling» etter det har gått 4 måneder. Når oppgitt behandlingstid er «opptil 12 uker» begynner man jo da å lure på om dere har glemt saken... Ekstrem lang behandlingstid. Krever unødvendige mengder dokumentasjon sammenlignet med andre selskap. Virker som de strategisk prøver å minke sine utbetalinger gjennom ekstrem lang behandlingstid og unødvendige krav på dokumentasjon. Eneste positive med dette selskapet er navnet på en god måte beskriver dere strategi. For når du spør om når du kan forvente at saken behandles sier de bare, en gang i fremtiden....
Opptrer slik en forventer av et forsikringsselskap! Takk.
Ikke tro du er beskyttet i forsikringer for når det virkelig gjelder.. er det bare en fake trygghet.. juridiske begrep og tullball.. Du er ikke trygg mot tyveri hos fremtid. Eller generelt.. behandlingstid tok bare hele 4 uker..
God kundebehandling og meget kort saksbehandlingstid.
Lang tid, ingen info. Vanskelig å ta kontakt. Hold kunden informert underve
God og dekkende forsikring, rask behandling. Lett å finne frem på nett hvordan melde skade. Og rask tilbakemelding fra selskapet. ble orientert underveis om hvorfor det ville ta noe tid før utbetaling.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtid Forsikring og deres hjelpsomme saksbehandlere!