Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mange merkelige klausuler. Den gjelder her men uke der osv. Slik orker jeg ikke å forholde meg til. Jeg trodde jeg hadde den beste forsikringen.
Dårlig kundeservice. Jeg ringte Dnb og ba forsikringselskap kontakte meg,ringe meg noe de ikke gjorde. De sente kun en mail der de så at de ikke dekte skaden
Raskt oppgjør god kundebehandling posetift overrasket
Kjappt svar å kjapp avklaring👍🏻 Sende inn dagen etter mobilen knuste, fikk svar under 12 timer etterpå. Toppers
Når man en sjelden gang trenger å bruke forsikringen så er det så mange muligheter forsikringsselskapet kan sno seg unna å hjelpe kundene
Lang ventetid, slett arbeid utført av saksbehandler og kronglete vei å gå for å få de til å se på saken, men da gikk behandlingen fort!
Første gang jeg ødelegger en mobil, har hatt mobil siden ca -94. Får ikke dekket ny skjerm. Betalt forsikring i mange år, men når d trengs hjelp... VELDIG MISFORNØYD