Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av saken.Kundebehandler var veldig ok og prate med.
Hvorfor få gavekort i stedet for pengene når man allerede har måttet på forhånd kjøpe produktet? Tar man beløp så får man mindre. Synes ikke det blir riktig.
Veldig enkelt å fylle ut skademeldingsskjema og tok rask tid å ordne erstatning
Fremtind forsikring utøver rask saksbehandling og har svært konkurranse dyktige priser.
Enkel og effektiv rapportering av skade. Rask tilbakemelding.
Bra behandling for bilforsikring Har ikke grunnlag for å svare for de andre.
Denne omtalen handler først og fremst om erfaringene rundt siste forsikringssak. Jeg ble møtt med respekt og forståelse fra første stund. Saksbehandler var en eldre kar og jeg begynte med å si at jeg var lite digital og at han måtte bruke et enkelt og forståelig språk. Gjennomgangen av skjema gikk veldig greit. Til slutt sa han: Nå trykker jeg på "sendknappen" og pengene skal stå på konto. En virkelig hedersmann som har forstått hva vi eldre står overfor i møte med den nye digitale virkelighet. Tusen takk.