Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler toppkasko, når jeg hadde behov for å benytte meg av maskinskadeforsikringen, så dekket ikke fremtind dette. Latterlig, det har jeg fått bekreftet fra verksted også, at de aller fleste forsikringsselskap dekker denne type skade. Jeg blir å flytte alle mine forsikringer til ett annet selskap
God og rask saksbehandling, hyggelig og hjelpsom telefonhjelp
Tidligere erfaringer har vært veldig god. men ved alvorlig naturskade opplevde jeg at forsikring og skadeavdeling ikke samarbeidet. Ulik oppfatning av forsikringene innhold, og dårlig med tilbakemeldinger ved henvendelse på telefon ,på Mail fra forsikring og på « min side».
Først etter utdypende forklaring at tinte matvarer i defekt fryser ikke spisende utbetalinger ble gjort
Betaler ikke ut forsikring, kommer med påstander som ikke kan bevises og vrir seg unna å betale ut forsikring
Enkelt skademeldingsskjema og raskt svar. Dette er en forenkling fra tidligere skadeskjema, noe jeg synes er veldig bra. Fikk omgående svar på om reparasjon ble godkjent
Har vært kunde i nærmare 50 år først SR Skade og nå etter overgang til Fremtind. LO kunde. Har aldri vurdert å skifte selskap. De sakene jeg har hatt har fått en seriøs tilfredsstillende behandling