Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask kontant handling ved første kontakt. Senere forsøk på kontakt, ingen respons. Denne må bedres. Da Fremtind forble taus, kontaktet jeg verkstedet direkte for avklaring.
Ingen problemer. Dvs. at jeg ikke har møtt noen problemer med Fremtind forsikring
Ved skade er det veldig god oppfølging. Har aldri hatt noe problem med noen skade jeg har hatt så det er sikkert bedre å betale noen krone mere og få god forsikring.
Gjennom mange år og tre alvorlige hendelser null respons for å høre forsikringstakerens versjon og faktisk opptre som forsikringstakerens selskap
Takstmann kommer og går etter 7 min og 2 bilder. Ikke interessert å se etter løsninger. Dette Skjedde også i 2018 da takstmann nr 1 sa: dette er ingen forsikringssak. Så kom takstmann 2 og innvilger en erstatning på over 55000kr. I tillegg hadde takstmann 1 godkjente takst papirer
Lang behandlingstid, heller ikke villige til å dekke skadeomfang i enkelte saker...
Fikk ikke bruke innboforsikring på knust porselensservant. Det går på husforsikring. Står ikke noe sted at dette er tifelle. Måtte gjennom hele kverna med innmelding - bare for å få negativt svar. Unødvendig!!