Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
kontakt med hyggelige folk og alltid grei og forståelige forklaringer når det er noe jeg lurer på
Det har ikke noe hensikt å ha forsikring hvor en ikke blir trodd på hva som har skjedd
Jeg har hatt hatt uflaks den siste måneden med 3 skadesaker. Jeg opplevde rask og korrekt oppfølging i alle sakene.
Jeg er lite tilfreds med behandlingen som jeg har fått,når kjøle/ fryseskapet blei kaputt..forsikringen forlanger at man nærmest skal være synsk,, å vite hva som gikk galt m skapet..og det lønner seg ikke å gjøre en innsats for å begrense skaden i forhold til matinholdet..ingenting erstattes hvis det ikke blir over kr2000,- Heilt sykt spør du meg. Tenker de bør skjerpe seg i forhold til kundebehandling.
Greit oppgjør , og hurtig behandling.Leiebil sto klar når jeg leverte min
Rask og effektiv, men det kan av og til være vanskelig og komme frem til rett person. Jeg velger ofte «ring tilbake»
Rask og effektiv behandling av mine saker. Meget god reise, innbo og bil og flott behandling og enkel og komme i kontakt med.