Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig kjapp respons og service ved min skade. God veiledning for videre saksgang etter innlevert skdemelding.
Jeg har hatt flere saker de siste årene og jeg opplever alltid å bli møtt av kompetente og hyggelige ansatte som jobber raskt med saken, informerer godt og kommuniserer på en måte som gjør at jeg føler meg trygg. Alt går så lett og det som føles som en vanskelig situasjon blir enklere fordi jeg opplever at Fremtind tar ansvar. Oppgjør kommer fort. Jeg har bare positivt å si. Det må sies at jeg har en veldig god avtale, så det er viktig å velge den avtalen som gir de beste vilkårene.
Fikk veldig god hjelp på sykehuset, og smidig behandling i resepsjonen der som hadde fått forhandsvarsel før vi ankom.
Fremtind behandler sakene på en ryddig, profesjonell og rask måte. Svært fornøyd med det meste.
Effektive, flinke og hjelpsomme. God kommunikasjon og vennluge saksbehandlere. Trakk en gang dobbel egenandel, men fikk tilbake for.mye trukjet ved å sende mail.
Kort svartid og effektiv hjelp fra kundebehandler. Aksept på problemstilling og kort vei til løsning på problemet uten mistenkeliggjøring. Følte tillit som gir gjensidig tillit.
Lengre utredning og tørke etter ekstremt regnfall inn i kjelleren. God gjennomføring av utbedring.