Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uheldig to ganger i år og på begge skader avslo selskapet skaden etter slett saksbehandling og i siste tilfellet benyttet de takstmann som ikke hadde kjennskap til fagfeltet han vurderte. Ikke benytt fremtind!!!
Anbefaler alle p velge et annen selskap for kjøp av reiseforsikring.
Vedrørende bilskade svært fornøyd. Vedrørende innmeldte skader på hovedhus, og manglende kontakt med saksbehandler er ikke tilfredsstillende.
Rask behandlingstid. Enkelt å melde skade. Fikk god hjelp underveis.
For meg var alt helt perfekt kundebehandling. Oppfølgingen fra selskapet var veldig bra
Vi kom dårlig ut med fremtidens forsikring for høy egen andel ,eldre hunder kommer jo ikke bra ut
Veldig fornøyd! Enkelt og ryddig. Hadde en hendelse med reiseforsikringen, de spurte ikke mange spørsmål, og selvom det var mange som hadde sendt inn skjema i sommer tidene så svarte de raskt innen 2-3 dager. Tror ikke de trenger å bli så mye bedre