Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
BILUHELL I Italia. Fikk ikke kontakt med Fremtind og hjelp med skade. Hadde vi ikke hatt italienske venner som kjente en biloppretter måtte vi ha avbrutt ferien før den hadde startet.
Rask behandling, kundene i fokus, gode kunnskaper,
Aldrig problemer,di er veldig imøtekommende , tenker kunde service
Veldig bra. Forståelsesfull. Skulle vært på seniordans på Storefjell, 26 - 28 sept. men fikk Corona. Så jeg måtte avlyse. Hadde gledet meg et helt år. Ringte til dere ang. Betalinga, dere var veldig forståelsefulle og ordnet opp i det. Tusen takk.
Veldig fornøyd med oppfølging, rask saksbehandlingstid og utfall. Over all forventning!
Synes jeg betaler veldig mye for å forsikre… øker hele tiden. Har aldri betalt så mye for så få forsikringer…. Over 20000 i året. Så vi får se!!
Har dessverre hatt et par uhell der jeg har måttet bruke mine forsikringer i selskapet. Og da har selskapet svart til mine forventninger. Har vært meget fornøyd.