Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt dårlig opplevelse av kundeoppfølging, mangel på informasjon og oppfølging av skadesak og holder ikke avtaler og man lever i et stummende mørke. Ingen melding om at en skadesak er avsluttet, men man får en mail med link til en kundeundersøkelse om hvordan opplevelsen var med skadesaken. Jeg bytter selskap og ser meg ferdig med Fremtind.
Jeg har meldt skade mandag, og fikk jeg svar etter 2 dager. Behandlingstid er veldig rask, jeg gir dette 5 stjerner.💫💫💫💫💫
Veldig greit å gjøre dette digitalt. Hurtig tilbakemelding og raskt oppgjør.
veldig imøtekommende og serviceinnstilt saksbehandler som gjorde oss oppmerksomme på utgifter som vi kunne få dekket som vi ikke hadde tenkt på selv.
Alt fungerte helt bra.Jeg fikk bra hjelp og fort oppgjør med skaden.
De har vært veldig informative og behjelpelige i løpet prosessen, men jeg er uenig med resultatet av sakbehandlers undersøkelse.
Enkel skademelding på nett. Rask behandling. Skadeoppgjøret kom på konto 3 daget etter vi meldte skaden.