Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Avslag på sak, burde absolutt bli dekket av forsikringen
Etter å ha bodd i vårt hus i over 50 år, er dette vår første erstatningssak , og vi er meget fornøyd med utfallet!
Effektiv og ryddig .informere tidlig og tydelig mvh Atle S
De gangene jeg har hatt bruk for kontakt med dem, så har servicen vert på topp.
Alltid rask behandling av f.eks skademeldinger/saker. Eventuelle utbetalinger er også på konto innen kort tid.
Bra service. Saken ble løst på bra måte selv om jeg personlig var på ferie i "syden". Viser til telefonsamtale av i dag vedr. informasjonen.
Generelt dårlig opplevelse av kundeoppfølging, mangel på informasjon og oppfølging av skadesak og holder ikke avtaler og man lever i et stummende mørke. Ingen melding om at en skadesak er avsluttet, men man får en mail med link til en kundeundersøkelse om hvordan opplevelsen var med skadesaken. Jeg bytter selskap og ser meg ferdig med Fremtind.