Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandlet saken meget hurtig. Ikke noe utfordringer, enkelt system.
For høy egenandel, koster mer å ha forsikringen enn å betale veterinær selv.
Det var svært raskt og enkelt å melde skade på nett.
Enkel registrering online, god informasjon underveis, og rask behandlingstid.
Skuffende at dere ikke dekket skade på fryseskapet.
Veldig fornøyd med hele prossesen. Kundeservice har vært supert.
Da den nye (1 år gamle) tresnekken min brant helt ned til vannlinja ble jeg veldig satt ut. Jeg svømte til land, men båten sto ikke til å redde. Fremtind var raske til å svare, takstperson kom et par dager etter at vraket var sendt til opphugging. Jeg fikk gode svar på spørsmål, og følte at de gjorde det de kunne for å hjelpe meg. Jeg er veldig takknemlig for innsatsen Fremtind gjorde.