Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemeldinger og flinke arbeidere til å utbedre skaden
Det er svært vanskelig å få erstatning ved skader. Vilkårene i forsikringen har så mange forbehold som "ikke dekkes" ved skade at det koster mer enn det smaker. Og HVEM sitter og leser vilkår på 32 sider?
Gav alle opplysningane i ein venleg telefonsamtale. Fekk vita kva eg hadde rett på, og Ikkje, etter selskapet sitt regelverk.. Summen på mine utlegg vart godkjent - etter gjeldande regelverk. Fekk opplyst at det ville ta eit par dagar før forsikringssummen kunne koma på bankkontoen. Men summen var komen på kontoen alt neste dag. Det var flott gjort! Godt og effektivt!
Alderstrekk på ting er greit når det ikke er lønnsomt.å reparere og tingen vrakes. Men når man får samme trekk på reparasjonskostnader så er dette lavmål. Da er egentlig forsikringen bortkastet når man da må betale meste av reparasjonen selv allikevel.
Tap av utstyr på tur/reise ble ikke dekket av forsikringen. Andre i samme situasjon har fått dekket tapt utstyr..men da tilknyttet annet selskap. Anbefaler ikke Fremtind reiseforsikring.
Hadde et uhell og mistet AirPods ned i togsporet i København. Dette mener Fremtind ikke dekkes av reiseforsikring.
Kan virkelig ikke anbefale dette selskapet. De viser bare at det å være en ærlig kunde ikke lønner seg. De presiserer i mail at de trur kunden lyver, til tross for at kunden ringte både politiet og forsikringsselskapet for å rette i feil informasjonen som ble gitt. Svaret var med en påstand om at kunden lyver.