Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte søke all informasjon selv, lang behandlingstid,tok 6 mnd fra kjøretøyet var funnet til utbetalingen fant sted. Elendig dialog mellom takstmann, verksted og fremtid. Var jeg som kunde som måtte holde på å ringe i mellom og prøve å nøste opp hvor saken var..
Ryddig og god behandling. Oppgjøret kom til avtalt tid, og jeg som kunde kunne få reparert produktet som var skadet.
En rask og effektiv behandling av saken min. God kundeopplevelse!
Utrolig rask saksgang. Fantastisk å bli betrodd ifht forklaring av skadesaken. Penger på konto 3 dager etter innsendt skadesak.
Rask tilbakemelding og hyggelig mennesker. Raskt oppgjør.
God forståelse av min beskrivelse av hendelsen og utfyllende forklaring på hva jeg videre skulle gjøre. Rask tilbakemelding på verksted og oppgjør.
God service og god oppfølging ved gjennomgang av foarsikringsdakningene. Utrolig god skadebehandling etter bilskade. Minus for lang ventetid på telefon.