Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forstod ikke helt hvordan jeg skulle gå frem. Trodde jeg måtte kjøpe ny telefon på Elkjøp som er dyrere enn jeg kunne fått andre steder.
Jeg ble hele tiden informert om hvor langt dere var kommet i behandlingsprosessen.
Opplevde dårlig kommunikasjon og vilje til sammarbeid. La mye av oppgavene i mine hender. Troverdigheten deres for meg, var fraværende. Krevde bekreftelser på alt, som jeg måtte skaffe fram. Virker som det er viktigst å få pengene mine, ikke hjelpe når det en gang trengs.
Anbefales til alle. Her var det inn på nett fylle inn skjema. Svar etter få timer. fulgte instruksjoner.
Det er enkelt å melde inn sak via nettløsningen, og selskapet fremstår som ubyråkratisk og smidig å forholde seg til. Saksbehandlingen oppleves som rask, grundig og effektiv, samt at rådgiverne er imøtekommende og hjelpsomme.
Bare positivt og melde om denne forsikringen . Rask og god kundebehandling som det ikke er noe å utsette på. Raskt svar på Mail og god oppdatering underveis :).
Jeg hadde gnagere på kaldloftet og kontaktet takstmann. Han kom - var grundig - fant noen spor og forklarte hvor jeg måtte tette. Fremtind forsikring sendte pengene til utbedrede en uke etter. Meget takkmemlig.