Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi kommer til å klage da vi mistet 11 dager av ferien og fikk dekket kun for 3 dager. Kommer til å klage og har byttet selskap
I forbindelse med et skadetilfellet hvor min bil ble påkjørt av et annet kjøretøy, var Fremtind totalt fraværende i erstatningsprosessen. Saksbehandleren hørte jeg aldri fra, og jeg måtte kontakte det andre forsikringsselskapet. Fremtind fremsto uforstående til hvorfor jeg opprettet en skadesak hos de, all den tid de ikke hadde til hensikt å betale for mine påførte skader på kjøretøyet mitt. Jeg kunne ikke vært mer misfornøyd med oppfølging, kommunikasjon og generell behandling av et forsikringsselskap.
Rask behandling og tilbakemelding. Eventuell erstatning er på konto etter kort tid.
Framtind forsikring føler jeg meg trygg i <var så dum og tegne ekstra med Europeiske bare å hive ut pengene. Trodde jeg skulle gardere meg da jeg bor i Spania. Det eneste jeg ønsker er at de kan forlenge den til 6mnd nå reiser jeg hjem og ned igjen, Skal eg forlenge den fra 90 til 180 så bir det 13000 kr tur retur 2000 kr med den ekstra faren vi utsetter oss for.
Forsikringssaker behandles raskt og profesjonelt, har ingen forbedringspunkter å nevne.
Fremtind forsikring har foretatt rask og grei behandling av skaden på bilen min. De har vist full forståelse for det jeg opplevde - påkjørsel av ukjent bilfører som stakk av, uten å ta ansvar for det han/hun hadde gjort. Fikk raskt bekreftelse på at forsikringen ville dekke reparasjon av skaden.
Snart på igangsetting av sak, få fatt i takstmann og oppfølging. Det som kan bli bedre er rette person på rette plass. Det å finne tlf.nr og komme frem til rett plass.