Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trist at de har verdens søteste ansatte på innsalg (sparebank 1) når ikke siste leddet gjør noe annet enn å trene saken din om ulykken først er ute. To ganger har vi vært uheldige etter fusjonen og begge gangene har vi blitt trenert til de grader. De krever dokumentasjon langt ut over det som både er rimelig og nødvendig. Det var ALDRI slik før fusjonen! Her har de et totalt forbedringspotensialet!
Har ved flere anledning opplevd at selskapet ikke responderer raskt nok ved skader. Man har sågar ikke tatt kontakt når det har vært særs nødvendig. Dette er meget dårlig.
Bruker de grunnet LO favør men bytter reise også til et annet selskap som jeg har gjort med bilen. De krever stadig nye dokumenter som er vanskelig eller umulig å få tak i, f eks PIR fra en flyplass langt borte. Brukte tre uker på å behandle og dekker under halvparten.
Skade på motstrømsanlegg til basseng. Saksbehandler som hverken forstår eller viser vilje til en fornuftig kommunikasjon.
Vært trofast kunde i Sparebank 1 SMN i flere år. Har nå flyttet alt etter å ha blitt behandlet utrolig dårlig i to saker jeg hadde sommeren 2019. Endte med å få utbetaling på kun 3000,- når det var verdier til over 15000,- sammenlagt. De henviser til avtaledokument som er så diffuse at de knapt forstår dem selv. Hold dere unna. Kyniske, lite imøtekommende saksbehandlere også. Kunne man gitt 0 stjerner, hadde de fått det.
Meldte inn skadet reisegods på ferietur. Fikk raskt avslag på erstatning og en begrunnelse med et punkt fra avtaledokumentet som ikke var relevant for saken. I tillegg unngikk de et ord i dette punktet som dermed ga setningen en helt ny mening og dermed kunne halvveis støtte deres synspunkt. Ringte kundeservice men der var det ingen vilje til å hjelpe. De fortsatte bare å gjenta det samme og prøvde og åle seg unna. Enda jeg kunne referere til tre andre punkter i avtaledokumentet som definitivt støttet meg. Vil fraråde alle å kjøpe forsikringer fra Fremtind.
Etter sykehusinnleggelse i utlandet blir vi mistrodd på det meste vi forteller. Dama i telefonen er ufin og vi føler hun betviler det vi forteller. Og visst de i det hele tatt vil tilbakebetale noe av tapet vårt kommer det til å ta mange uker.... skikkelig useriøst. Dette skal vi ut av :-(( Aldri opplevd maken.