Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte inn inn saken, og fikk ingen spørsmål og hadde ingen kontakt med selskapet før avgjørelse kom. Den var negativ.
Lang behandlingstid og fikk avslag på en reise forsikring der andre fikk medhold av annet selskap.
Rask og ukomplisert av saken min, lett å skjønne skjema
Dårlig behandlet. Dere tok ikke kontrakt. Ka ta kontakt når dere har fått beskjed
Har vært uheldig to ganger i år og på begge skader avslo selskapet skaden etter slett saksbehandling og i siste tilfellet benyttet de takstmann som ikke hadde kjennskap til fagfeltet han vurderte. Ikke benytt fremtind!!!
Anbefaler alle p velge et annen selskap for kjøp av reiseforsikring.
Vedrørende bilskade svært fornøyd. Vedrørende innmeldte skader på hovedhus, og manglende kontakt med saksbehandler er ikke tilfredsstillende.