Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg må si meg meget godt fornøyd med å være kunde hos dere. Men, jeg har fått tildelt en fast kundeoppfølger som jeg fikk tak i det første året. De siste 6-8 mnd. har jeg prøv å ringe han noen ganger men får ikke tak på han. kanskje han har sluttet? Hovedsakelig at jeg er kunne hos dere er nettopp dette med en fast mann/kvinne jeg kan ringe til når det er noe. Mao, må jeg kanskje høre med et annet selskap for å nettopp få en fast kontaktperson? Mvh Kristen T.
Gi tilbakemelding om hvorfor produktet blir kassert og gi folk muligheten til å overføre meldinger og slik før ting blir destruert.
Knust skjerm på mobil, gikk raskt og effektivt, eneste måtte ha lånemobil i 2 dager, fikk ny veldig fornøyd med service
Da jeg skulle skifte selskap fikk jeg/vi veldig god oppfølging av saksbehandler den gang. Jeg anbefaler også andre til å prøve Fremtind Forsikring også. Det som gjør kundene fornøyde er pris på forsikringene og oppgjør ved skade skjer raskt og ryddig slik at kundene ikke lider unødvendig ved ett evt. oppgjør.
Ut fra mine erfaringer med Fremtind Forsikring og Sparebank 1 Lørenskog, er jeg meget med fornøyd med mitt Forsikriingsselskap.
Jeg har opplevd min kontakt med Fremtind som meget positiv og løsningsorientert. De jeg har vært i kontakt med har satt kunden i fokus og ikke hatt noe tidspress. Meget fornøyd!!!
Sendte inn inn saken, og fikk ingen spørsmål og hadde ingen kontakt med selskapet før avgjørelse kom. Den var negativ.