Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornoyd med rask behandling.Jeg fikk gid støtte og god hjelp. Det better at selskapet er altid I take på hvordan å støtte kunder når dem trenger hjelp med å erstatning ved ulykke.
Null forståelse av prinsippet likt eller tilsvarende likt produkt, samt nekter kontant oppgjør selv om det i min sak ble eneste alternativ, da de ikke klarte å skaffe et likt eller tilsvarende likt produkt. Prøvde rett og slett å tvinge på meg en betydelig eldre tlf enn den jeg skadet. Selv om jeg får denne forsikringen gratis har jeg kjøpt en innboforsikring til da jeg ikke tørr å stå uten en innboforsikringenes kan stole på. Meget misvisende reklamert med som Norges beste innboforsikring. Langt unna kan man si.
Meldte skadde på et par ting, gikk 2-3 dager så var pengene på konto. Utrolig god kundebehandling:))
Jeg er veldig godt fornøyd med god og profesjonell kundebehandling som jeg fikk!
Veldig bra til slutt jeg fikk pengene fort ,Men det tukk lang tid det kommer at jeg blir hjempe irriter
Alt gikk raskt og greit etter et biluhell. Takst på skaden gikk fort og verkstedet gjorde en fin jobb
Ble bestjålet for første gang. Mistet penge som Fremtind vil ha dokumentert. Ikke enkelt at dokumentere julegaver fra foreldre Hva ska man da med en forsikring