Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Avvisende behandling av sak uten å intervjue forsikringstaker annet enn digitalt på mail. Konklusjon av skade stemmer ikke med produktets monteringsanvisning. Jobber selv i byggebransjen så kjenner til oppbygning av ting. Nå var ikke dette en stor skade men ser at man ikke trenger alle forsikringene i framtiden.
Lett å komme i kontakt med service på tlf og Mail. Lett å registrere en skade. Ryddig saksgang.
Sendte inn skadedokumenter og nesten i samme stund var forsikringssaken innvilget. Dagen etter at kvittering for utgifter var sendt så var penger på konto.
God til oppfølging gjennom Mail. De forklarte godt saksgang og sendte oppdatering gjevnlig.
Jeg er svært fornoyd med rask behandling.Jeg fikk gid støtte og god hjelp. Det better at selskapet er altid I take på hvordan å støtte kunder når dem trenger hjelp med å erstatning ved ulykke.
Null forståelse av prinsippet likt eller tilsvarende likt produkt, samt nekter kontant oppgjør selv om det i min sak ble eneste alternativ, da de ikke klarte å skaffe et likt eller tilsvarende likt produkt. Prøvde rett og slett å tvinge på meg en betydelig eldre tlf enn den jeg skadet. Selv om jeg får denne forsikringen gratis har jeg kjøpt en innboforsikring til da jeg ikke tørr å stå uten en innboforsikringenes kan stole på. Meget misvisende reklamert med som Norges beste innboforsikring. Langt unna kan man si.
Meldte skadde på et par ting, gikk 2-3 dager så var pengene på konto. Utrolig god kundebehandling:))