Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Se på sakene nøye jeg Hadde fire saker og ingen av de blir gjort på riktig måtte
Fremtind benyttet en "ikke autorisert" takstmann som rotet til hele saken fra starten av. Det startet med at han ikke kom til skadestedet til avtalt tid. Han brøy seg heller ikke med å ringe å si i fra. Vi var nær ved å forlate skadestedet igjen da han endelug kom 30 minutter over tiden. Hans vurdering av skaden og påfølgende rapportering var slett og uprofesjonell. Resten av kjeden, som skadesaneringsselskap etc. klarte selvfølgelig ikke å gjøre en tilfredsstillende jobb på bakgrunn av det dårlige grunnlaget. Vi leide på eget initiativ og for egen kostnad inn en autorisert takstmann som ga en uttalelse om skaden (altså ikke en full taksering). Dette fikk hjulene i gang igjen. En enkel liten skadesak til under kr. 40.000 har med dette tatt 7mnd å utrede.
Hyggelig saksbehandler, rask saksbehandling, oppgjør omgående.
uprofesjonell tar ikke seriost . Bruker lang tid pa en sakk darlig komnokasjon . Dere burset vare rask og Ryddig og profesjonall
Jeg er veldig fornøyd.Kort tid til å behandle saken.
Skadesak gikk som en øyeblikk. Anbefales sterkt. Kundevennlig system, rett og slett.
Meget bra nettbasert skademelding. God og rask oppfølging👏. Tommel opp👍.