Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt hatt uflaks den siste måneden med 3 skadesaker. Jeg opplevde rask og korrekt oppfølging i alle sakene.
Jeg er lite tilfreds med behandlingen som jeg har fått,når kjøle/ fryseskapet blei kaputt..forsikringen forlanger at man nærmest skal være synsk,, å vite hva som gikk galt m skapet..og det lønner seg ikke å gjøre en innsats for å begrense skaden i forhold til matinholdet..ingenting erstattes hvis det ikke blir over kr2000,- Heilt sykt spør du meg. Tenker de bør skjerpe seg i forhold til kundebehandling.
Greit oppgjør , og hurtig behandling.Leiebil sto klar når jeg leverte min
Rask og effektiv, men det kan av og til være vanskelig og komme frem til rett person. Jeg velger ofte «ring tilbake»
Rask og effektiv behandling av mine saker. Meget god reise, innbo og bil og flott behandling og enkel og komme i kontakt med.
Jeg fikk min EL-sykkel stjålet og fikk tilkjent en sum basert på verdi, med fratrekk for alder. Helt greit. Men summen jeg har fått tilkjent kan jeg kun få som gavekort på XLL. Dersom jeg heller ønsker pengene utbetalt til konto, er summen betraktelig lavere enn summen jeg er tilkjent. Fremtind gir ingen god forklaring, bortsett fra at de sier at de har en avtalerabatt hos XLL, utrolig! Jeg har bedt om å få oppgitt navn på person jeg kan påklage vedtaket til, men da svarer de meg ikke. Men jeg fikk tilsendt spørreundersøkelse om hvordan min opplevelse med Fremtid hadde vært, det var kanskje ikke så lurt ...
De få gangene jeg har måtte benytte forsikring så har det vært utmerket service og kort behandlingstid.