Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikkje dekket utgifter pga forsinkelsen som kostet meg 6000 kroner. De fraskriver ansvaret.
Jeg opplevde at det var lett å få tak i de og de fortalte forståelig hvordan jeg skulle søke om utbetaling for tapt reise og hvilke dokumenter som måtte vedlegges. Alt ble deretter gjort elektronisk og det var rask behandlingstid og pengene kom raskt på konto.
Føler at eg får det eg har betalt for , når uhellet er ute.
Beskylder medlemer for svindel og leier inn en som opptrer som politi. Krasse påstander, oppgir tidspunkt for start av samtale og slutt. Følte jeg likså godt kunne møtt opp på politistasjonen, sendte bilde bevis av sakene med telefonen som ble ødelagt to ganger med 4 mnd mellomrom, hørte aldri noe mer fra dem.
Ryddig og tydelig. Ikke noe problem å ta kontakt om det var noe jeg lurte på.
Følelse av å ikke bli trodd av kundenehandler.. Man betaler forsikringa for at man skal kunne få hjelp hvis man er uheldig..
Det er et veldig bra selskap. Både på tlf og nett var det ordning og reda. Jeg vil anbefale Framtid til andre som trenger forsikring. Ikke noe å utsette. Anbefales?