Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er svært behjelpelige og foretar raske oppgjør. De er dessuten svært godt priset i markedet med LO-Favør. Alt i alt er jeg en veldig fornøyd kunde...
Dårlig behnaling! Har ikke fått hjelp av dere! Det var uhel av kjøleskap og dere sa nei!
Fantastisk kundebehandler og fikk hjelpen en trengte.
Savner fortsatt den menneskelige kontakten. En kort telefonsamtale, før den videre dialogen. Men. Når det er sagt. Har jeg hatt 3 forsikrings saker siden jeg ble kunde. Og jeg synes saksbehandlingstiden er overraskende god. Og jeg synes det er en veldig oversiktelig. Lett forståelig. Og tydelig saks oversikt de leverer. Forløpende gjennom saksbehandlingstiden.
Behagelig tilnærming a fra saksbehandlers side. De relevante spørsmål ble spurt og brukt på en ubyråkratisk måte.
Dere viste vilje til å høre på en uvanlig historie, og jeg satte stor pris på at dere etterpå presterte ønsket oppgjør.
Vennlige kundebehandlere , flinke til å informere . Har bare gode opplevelser , fikk til og med veiledning i data .