Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt to helt ulike forsikringssaker på mindre enn ett år, begge løst raskt og på beste måte. Fremtind har lagt seg på nettbasert kundekontakt, som er greit så lenge man har tilgang til nett og brett (eller tlf, PC), men kan nok by på utfordringer for den ikke-digitale generasjonen.
Ringte og forklarte situasjonen. Etter en hyggelig samtale. Ble oppgjøret mottatt.
Kan ikke klager, hvor oppringer innom 24 timen med skade referanse no hvis saken skal viderer
Har dårlig erfaring . Jeg melde skade fra jobb til selskap har fått avslag.ikke noen å anbefaler fra framtid forsikring .
Fikk svar på innberettet skade etter mindre en 24 timer. Penger på konto etter få dager.
Forsto problemet og ordnet sak og dermed leiebil for min del
Veldig uheldig skade på bilen. Fremtind gjorde at saken fikk en rask og riktig behandling. Vi har følt oss ivaretatt hele veien.