Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke si jeg har noe positivt å si om selskapet, kommer til å skifte til et annet selskap så fort jeg har mulighet, dette på grunn av veldig dårlig kundebehandling når man gjerne vil snakke med noen, og ikke fått den dekningen som jeg ba om når jeg tegnet forsikring
Dårlig oppfølging fra Fremtind forsikring, anbefales ikke. Saken tok veldig lang tid. Flere av tingene som ble stjålet er ikke erstattet, de står heller ikke nevnt i erstatningsbrev.
dem behandla saken meget raskt for å få nytt glass til mobiltelefonen.Mobilen mistet på moloen i lofoten, da hund løpte i beina mine så e mista telefonen i betongdekke.Fremtid ordna alt med selskapet som skulle reparere telefonen.
Rask behandlingstid, og gode på å få et billig skadeoppgjør til kunden.
En saksbehandler, som heldigvis ble skiftet ut i en bilskadesak
Bra erfaring som jeg kan gi anbefaling til andre som har smerter.
Bra skjema for utfylling. Rask tilbakemelding om igangsetting. Fin oppfølging og avslutting. Veldig fornøyd.