Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden ca 1980, og har hatt få skadested, og ingen negative erfaringer.
Hei, Dersom du ønsker treg saksbehandling, at du som kunde må purre gjentatte ganger, men ikke få svar og samtidig ikke få forsikringsutbetaling på tapte eiendeler er Fremtind selskapet for deg. Hvis det viktigste for deg er å betale inn de månedlige forsikringspremiene og ikke få hjelp når du trenger det, så sats på Fremtind. Lykke til!
Ble kontaktet dagen etter innmeldt sak. God dialog med takstmann. Oppgjør/erstatning etter kort tid.
Alt bra ,jeg er glad i forsikring. Jeg bruker i neste gang
Saken ble raskt behandlet. Vi hadde en vogn som ble ødelagt i påkjørsel. Vi fikk tilbake minimum på 1200,-. I svaret var det limt inn en gammel vogn med samme merke som var slitt uten, uten utstyr og ikke i nærheten av den vi hadde som er en mye nyere modell. Opplever det som frekt og uprofesjonelt å sende med en slik annonse som overhode ikke er sammenlignbar. Kommer til å si opp alle forsikringene vi har hos Fremtind. Dette er rett og slett ikke godt nok. Dårlig saksbehandling og service.
Jeg er helt misfornøyd med denne forsikringen, og jeg vil ikke anbefale det til noen.
God service og rask saksbehandling. Da jeg etterspurte mer informasjon, så fikk jeg det neste dag.