Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har byttet forsikring for de jeg lot meg overtalt og det viser premie er kr. 1200,- dyrere. Da min bil er skadet og motparten erstatter. Takstmann verdsatt 30.000kr, så ringer fremtiden meg og prutet lang ned. Hvorfor gjorde han det? Han skulle satt et høyt krav overfor motparten enn å presse meg til å godta en lav erstatning
Meldte skade på nett, rask og effektiv service ,samt hurtig utbetaling etter skade.
Fort gjort på PC. Rask tilbakemelding og raskt oppgjør.
Underentreprenørene har for dålig oppfølging av skaden de skal utføre og jeg selv måtte følge opp dette å brukte mange timer på det
Kundeservice og saksbehandling gis toppscore fra meg. Jeg har innboforsikring gjennom mitt medlemskap i Industri & Energi.
Bruk mer kjønn i enkelt saker Vi måtte spørre om fremgangen, men det var Dere som skulle kontakte oss, det er dårlig. Se mer på helheten i en sak når folk forklarer sitt problem.
Rask saksbehandling, og etter min mening et riktig oppgjør.