Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt har gått veldig raskt og fint Raskt kontakt med takstmann Han sendte info til saksbehandler med en gang og oppgjøret kom med en gang Ble forespeilet noen dager men det stemte ikke Kom etter en dag
Ingen problem å melde "skaden" på reiseforsikring. Oppgjøret kom på konto. En tlf fra hyggelig ansatt, så var saken løst! Ettersom jeg mener at oppgjøret er viktigst når det gjelder forsikring, så kan jeg anbefalle Fremtind.
I mine nylige saker har Fremtind vært raske til å behandle mine saker, og gitt gode forklaringer der det har vært ønskelig. Søknadsskjemaet er godt og enkelt, men på noen spørsmål flytter svaret seg mellom ja og nei når du scroller nedover/oppover på siden. Hvis du ikke passer veldig på, er det lett at svaret på spørsmålet blir feil uten at du mente/ønsket å endre det f eks fra nei til ja.
Jeg blir raskt kontaktet av kundekonsulent etter behov og sakene mine blir behandlet raskt og effektivt. Utrolig fornøyd med mine opplevelser med Fremtind Forsikring
Veldig fornøyd, rask tilbake meldinger og med vilje til å finne løsninger.
Alt ble ordnet på nett. Ingen kundekontakt men det løste seg fint.
Opplevde at telefonen min fløy mellom to etasjer hjemme hos meg etter et lite slipptak ved trappen. Telefon i tusen knas. Fikk ny to dager etter. Null stress og særdeles fornøyd med Fremtind. Anbefales!