Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Good customer service in explanation and reliable in service
Etter at jeg hadde en vannskade så har jeg ikke fått en Mail på hvordan saken ligger an. Ikke fått noe tilbud, om jeg godtar beløpet. Fikk et beløp på kontoen hører ikke noe mer
Dette forsikringsselskapet har elendige nettsider og gir deg ingen tilbakemelding underveis i løpet. Visste ikke at min sak var ferdig behandlet før jeg fikk tilsendt undersøkelse på hvor fornøyd jeg var. Null kommunikasjon og ingen oppdatering underveis og «hei vi har lenger behandlingstid enn vi sa». For dette tok laaaaang tid
Jeg er fornøyd med det dere har gjort i denne saken og har ikke noe å klage på Tusen takk for den hjelpen jeg har fått av dere
Bruker måneder på å behandle enkle saker med nesten 0 i refusjon. Høy egenandel på dyreforsikring.
Enkel å kjapp saksbehandling. Veldig ryddig. Fra meldt skade så tok det ett par dager å få svar åsså ett par dager etterpå var oppgjøret oppgjort
Svært rask og effektiv behandling. Registrerte på nett. Fikk nødvendig informasjon raskt. Ble fulgt opp av saksbehandler. Fikk raskt erstatning.