Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virker som de leter etter muligheter for å unngå å erstatte skader. Jacuzzi er forsikret men er likevel ikke forsikret mot hva man kan forvente av skader som kan oppstå.
Greit fornøyd. Har ikke hatt de store saker hvor vi har vært avhengig av Fremtind.
Har for det meste opplevd gode saksbehandlinger og akseptable besluttninger
Ikke villige til å erstatte tapte gjenstander under trengsel i Oslo 17.mai. Hvordan kan man påvise skader på en gjenstand som er forsvunnet? Var totalkunde, er selvfølgelig ikke det lenger.
Dårligkontakt med første saksbehandler.God kontakt med vedkommende jeg fikk kontakt med på telefon.
Meget Useriøst, valgte utføre jobben selv å da ble utbetaling lik 0, valgte derfor å bytte til Storebrand. Sparte mye på dette
VELDIG fornøyd med forsikringssaken jeg nettopp har gått gjennom‼️ Litt annen opplevelse av selskapet etter samordning med Sparebank 1. Litt utydelig både i innhold og profil….